Sunday, October 28, 2012

Η ευχη μου για την επετειο του ΟΧΙ

Σκεφτομαι οτι στη χωρα μας παντα επικρατουσε το παραλογο... με τη δική μας υποστηριξη- ανοχή. 
παλιοτερα, για παραδειγμα, ειχαμε κανει θεους ολους αυτούς που θέλανε να γίνουν τραγουδιστες (μπουζουκερι τυπου), μοντελα, και συναφή επαγγελματα, εβγαιναν στα καναλια και ξεκατινιαζοντουσαν ομαδικα και όλοι εμεις αυτο το υποστηριζαμε..
τωρα στα καναλια βγαινουν ανθρωποι που μας λενε ψεματα καταμουτρα (βασικα τα εχουν πιστεψει κιολας), συλλαμβανουν αθωους και εκφερουν και την αποψη τους για τα προβατα που τους παρακολουθουν...ετσι παιρνουν τη δυναμη τους και μας τρωνε ενεργεια!
εγω παντως εχω κοψει να βλεπω τηλεοραση γιατι με προσβαλλει εδω και πολλα χρονια. H αυτοεκτιμηση μου δεν το επιτρεπει..
ασκω το δικαιωμα της "επιλογης" τι πληροφορία θα περνα στον εγκεφαλο μου και διαφυλατω την ενεργεια μου.μας ευχομαι σε λιγα χρονια να γιορταζουμε αυτη την μερα ως απελευθερωση του homo sapiens που κρυβουμε μεσα μας.
αμην!


και μια ταινια για τον homo sapiens που ειμαστε! Καλη απελευθερωση



No comments:

Post a Comment